12 Haziran 2013 Çarşamba

Kot Ceket Yenileme

Merhaba , bugün sizlerle kot ceketime neler yaptımığı anlatmak istiyorum. Yaklaşık 10 yıllık olup pek sevilmeyen ve acil durum için senelerce arabanın bagajında gezinen kot ceketimi geçen gün yanımda üzerime giyecek birşey olmadığı için bagajdan çıkarıp giyince aklıma bunda bir değişiklik yapmalıyım fikri geldi.Gerçi değişikliğe rağmen halen pek sevmiş sayılmam :)))) öncelikle düğmelerini pembe, mavi ve kırmızı renge ojeyle boyadım. Sonra üst ceplerin üzerine silikonla pullar yapıştırdım yan cep girişlerine ise pullar diktim ve son olarak pembe bir kurdeleyi yakasına diktim.





1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba içeriğinizi çok sevdim :) İlham verdiniz teşekkür ederim,
Kot ceketin inanılmaz bir şekilde değişmiş tebrik ederim :)
O taktığın kurdele olsun düğmelerin tatlılığı olsun kelime bulamıyorum :)
Aslında birde en son kısma dantel geçebilirdin şerit şeklinde :) Ama hala harika :D
Daha yeni yeni başladım dönüştürmeye ve elimdeki malzemeleri çöpe atmamaya :)
Gerçektende insan bunları yaptıkça hem mutlu oluyor hem de yeni bir kıyafet elde ediyor daha ne olsun :)
Dıy fikirlerini bu yüzden çok seviyorum isterseniz birde şu yazıya bakabilirsiniz;
https://www.tarz2.com/kotlarini-donustur
Aslında blog değil bir ikinci el sitesi yeni keşfettim ve kıyafet aldım bir sorunla karşılaşmadım aksine oldukça yardımcı olan bir site ve iyi durumda kıyafetlerin çoğu...
Diğerleri ile kıyaslayıp tercih ettiğim bir sitedir inceleyince demek istediğimi anlayacaksınız :)
Bu benim naçizane önerimdi inceleyebilirsiniz isterseniz :)
Yeni yazılarınızı ve görüşlerinizi merakla beklemekteyim, sevgilerimle :***