30 Temmuz 2012 Pazartesi

Bebek konsepti (1) sepet beşik

Oğlumun doğumgününe az bir süre kalmışken ve etrafımda hamile arkadaşlarım varken aklıma bebek hazırlıkları geldi ve bir kaç konumu bebek konsepti üzerine yapmaya karar verdim. Ben hamilelik sürecim boyunca bebeğimin cinsiyetini öğrenemediğim için ve kız bebek beklentimin yüksek olması sebebiyle bebeğimize prenses konsepti düşünmüştüm ama bir oğlumuz oldu bizde konsepti zorunlu   olarak prens olarak değiştirdik :))))))))) Ben hep hasır bebek sepetlerini çok beğenmişimdir ama almak istediğimiz zaman bir türlü bulamamıştık.Bende İstanbul Tahtakaleden hasır sepet ve kumaşlarını alarak istediğim şekilde diktirmiştim.Bunun için tül (5mt), saten kumaş(5mt),kapitone kumaş (5mt),ayrıca nevresim için (5mt) pamuklu kumaş almıştım. Aşağıda sepetin ilk ve son halleri mevcut umarım böyle bir sepet istiyenlere fikir olur.


7 yorum:

bebek beşikleri dedi ki...

Bu bebek beşikleri çok avantajlı, hem istediğiniz tarafa getirebiliyosunuz rahat bir şekilde hemde sallanır ve sabit olarak ayarlayabiliyorsunuz. Fiyatlarıda gayet makul oluyor bildiğim kadarıyla.

çocuk odası dedi ki...

Bu beşik bebek ve çocuk odalarına çok yakışır.

tablet bilgisayar dedi ki...

Çok süpermiş gerçekten modelini çok beğendim..

Modern Mobilya dedi ki...

Harika bir model. Modern mobilya ile uyumlu

Unknown dedi ki...

Sepet bebek beşikleri herzaman çok ilgimi çekmiştir. Ayrıca bunlar hem sabit hemde sallanır olabiliyor bildiğim kadarıyla. Doğal olması da ayrı bir güzellik katıyor.

Cemil Canlı dedi ki...

ee bide bunları kredi kartıyla alıcan :D :D

yaseminli dedi ki...

süper elininize hayalinize sağlık :)