17 Ağustos 2012 Cuma

''Bayram Baklavası Yaptım''

Çocukluğum Çanakkale'nin sevimli ilçesi Ayvacıkta geçti.Ayvacıkta bayramlarda evde baklavalar yapılır, pişirilir, yıldız şeklinde kesilir ve bayrama yakın şerbetlenir.Bu baklava yapma telaşını uzun yıllar yaşadığım ve özlediğim için bu bayram baklavayı evde kendim yapmak istedim.İstedim ama öyle baklava hamuru açacak kadar becerikli olmadığım için hazır baklava yufkası kullandım.Birde fırın tepsilerim küçük olduğu için paketten çıkan yufkalardan 2 tepsi ve ince ince sardığım 1 tepsilik daha tatlı çıktı. Bol tereyağı ve ceviz bayramda beklerim buyrun gelin :)) Herkese mutlu, sağlıklı ve huzurlu bir bayram diliyorum.








6 yorum:

twinpeakprimitives dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor tatlılarınız gerçekten! Ellerinize sağlık ve afiyet olsun!

Sağlık, huzur, bereket ve esenlik dolu çok güzel bir bayram dilerim!

Sevgiler

Özlem MAT KIL dedi ki...

İlkemmm şimdi 15 sene öncesine gittim bir anda nasılda tatlı bir telaş olurdu o bayramlarda annem yufka açar zerrin teyzem iç dökerdi ahhhhh o eski günler ahhh... Ellerine sağlık çok güzel görünüyor afiyet olsunnnnn

ncan21 dedi ki...

vallahi harika görünüyor ilkecim.ellerine sağlık.bu gidişle hamur da açmaya başlarsın yakında!..mutlu bayramlar dilerim..

senayatilgan dedi ki...

Ben de senin sitene geldim :)
Ellerine sağlık çok leziz görünüyor bayram tatlın bende şimdi bayram için su böreği yaptım ama hiç fotoğraflamak aklıma gelmedi birkaç foto çekeyin daha pişmeden bari :)

Adsız dedi ki...

becerikli hatunsun vesselam:))ellerine sağlık canım,baklava güzel olmuştu...

Adsız dedi ki...

üstteki yorum benim(gülümser)