29 Ocak 2013 Salı

''Bihter'imin Amigurumi Çalışmaları''

Merhaba, bu gün sizlerle arkadaşım Bihter'in yapmış olduğu amigurumi çalışmalarını paylaşmak istiyorum. Arkadaşım örgü konusunda çok başarılıdır. Şallar, yatak örtüleri derken şimdi de bu şirin bebekler valla örgü bilmediğim için hayıflanmadım desem yalan olur.Bu sevimli bebekleri görünce kıskandım Bihteri :)) Arkadaşım bu bebeklere yeni başlamış ve internetten bakarak öğrenmiş bundan dolayı ve sabrından dolayı arkadaşımı tebrik ediyorum. Bihtercim ellerine sağlık harika olmuşlar devamını bekliyoruz.
Sevgiler.






5 yorum:

gülçin karauzum dedi ki...

bihteri bende tebrik ediyorum.Bu kadar iş yogunlugunda bos vakıt bulup yapıyor ya aferın ona ellerıne saglık..

NOWACRAFT dedi ki...

Çok şirin olmuşlar. Bihter Hanımın ellerine sağlık.

Hayatın kokusu dedi ki...

MERHABA KÜÇÜK MUCİZELER,MİMLENDİN:)SORULARIN BLOGUMDA SENİ BEKLİYOR...GELİRSEN SEVİNİRİM..HAYATKOKUSU.BLOGSPOT.COM

Unknown dedi ki...

Mimledim seni ! :))

http://oscarlikbayan.blogspot.com/2013/01/mimlendim.html

Unknown dedi ki...

Küçük mucizeleri mimleyen mimleyene :))
Bende mimlemiştim. Toplu bir mim konusu bekliyoruz ;)

http://yenigelinyenihayat.blogspot.com/2013/02/mimlendim-mimledim.html