5 Ocak 2013 Cumartesi

''Çok Modelli Boyunluk Yapımı''

Merhaba,
Daha önceki postlarımda bir hırka yenileme çalışması yayınlamıştım sizlere, o zaman hırkanın uzun olan kısmını kesmiştim şimdi o kestiğim parçadan yaptığım boyunluğumu sizlerle paylaşmak istiyorum. Ebatları yaklaşık 3 karışa 2 karış olan kumaşı ortadan dikey şekilde diktim. Lastik bir örgü olduğu için esnek.Görüntüleri aşağıda mevcut dikince uzun ince bir dikdörtgen şeklini aldı.Boynuma takınca biraz uzun olduğu için kendinden döküm oldu.Biraz daha açarak kullanınca atkı gibi kullanılabilir.Hatta başınıza bere olarak bile kullanabilirsiniz.Örgü bilenler bunu örerekte yapabilir.Ben elimdeki mevcut kumaşı değerlendirdim umarım beğenirsiniz.












6 yorum:

Özlem MAT KIL dedi ki...

Canımmm benimmm süper bir fikirrr ama ben beşinci kareyi çok beğendimmmm öpüyorum seniii

Küçük Mucizeler dedi ki...

canım benim teşekkür ederim öptüm seni.

Küçük Mucizeler dedi ki...

canım benim teşekkür ederim öptüm seni.

Adsız dedi ki...

hem çok yakışmış ;)
hemde cidden çok modellei olmuş ellerine sağlık..
Murat boz bunu görmesin kesin bu fikri kapar oda bu hafta kullanır bunu :D

Küçük Mucizeler dedi ki...

Güzel yorumlarınız için teşekkürler Murat Boz'u haberdar etmek lazım :)))

Adsız dedi ki...

Merhaba! Çok güzel paylaşımlarnız var gerçekten! Ellerinize ve emeğinize sağlık! sizinle bir çalışma yapmak isterim, bana eylul@indirimlr.com adresinden ulaşabilir misiniz lütfen? Sevgiler, Eylül