6 Ocak 2013 Pazar

''Hamur Kızartması''

Merhaba,

Pazar kahvaltısı için hazırladığım hamur kızartmasını sizlerle paylaşmak istiyorum.

Malzemeler:
1 su bardağı kadar yoğurt
1 yumurta
1/2 paket kabartma tozu
alabildiği kadar un
hamurumuz ele yapışmayacak şekle geldiğinde bir parça alıp oklavayla yarım cm kadar açıyoruz daha sonra ister bir bardakla ya da kurabiye kalıplarıyla keserek kızgın yağda kızartıyoruz.Ben içine tuz katmıyorum ama isterseniz katabilirsiniz.Ben önceleri bir çay bardağı ile kesiyordum ki daha iyi oluyordu bugün kurabiye kalıplarıyla kestim en iyisi yıldız,kalp ve ay şekliyle oldu bilgilerinize :))) afiyet olsun.


 
 
 

4 yorum:

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

çok severim harika olur kahvaltıda ellerinize sağlık.

Özlem MAT KIL dedi ki...

Canım benimmmm ellerine sağlıkkk ama salçasız aslaaaaaaaaaaaaaaaa

Özlem MAT KIL dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

eşimin en çok sevdği hamur işidir kızartma hamur..
her seferindede bir diğerinden farklı şekilde yaparımki değişiklik olsun
hamur herzaman aynı olsada eşim her yaptığımda şunu der

bu kez daha güzel olmuş :)))

oysa hep aynı tarif.. :)

görünce aklıma geldi bi an
cnmda çekti şimdi :)

ellerine sağlık